Pineapple vacation / 3

Koh Lantalta jatkettiin matkaamme Koh Phi Phille. Se vierailu jätettiin kuitenkin vähän lyhyemmäksi. Aamulla saavuttiin Phi Phille, päivä kierrettiin siinä keskustassa ja käytiin katsomassa näkymä view pointilta, illalla käytiin katsomassa miltä kuuluisat Phi Phin bileet näytti, mutta tutustuttiin niihin vaan ohikulkijan roolissa ja seuraavana aamuna lähdettiinkin jo eteenpäin Krabille.

Krabilla ensimmäinen päivä vaan tutustuttiin Ao Nang rantaan ja seuraavana päivänä lähdettiin Railay Beachille pitkähäntäveneillä. Jos on menossa Ao Nangille, kannattaa ehdottomasti mennä käymään tuolla rannalla. Se oli tosi upee. Käytiin Annan kanssa myös kajakoimassa tuolla Railay rannalla ja sieltä löyty paljon upeita luolia ja kivimuodostelmia.

Krabilta jatkettiin matkaa yhdeksi yöksi vielä Bangkokkiin ja aamulla lento Suomeen. Kokonaisuudessaa oli kyllä erittäin kannattava reissu. Pääsi ihan kunnolla rentoutumaan ja koska meillä kellään ei ollut mitään kauheeta suoritustarvetta pystyttiin ihan rauhassa oikeesti vaan katella fiiliksen mukaan mitä tehdään. Kiitos vielä Annalle ja Saralle reissusta! ❤︎

Latasin eilen Photoshop CC, joten tässä postauksessa on nyt ensimmäistä kertaa sillä muokatut kuvat. Vaikka se aika samalta vielä ainkain näitten kuvien muokkauksen jälkeen tuntuu, on ihanaa saada vähän päivitystä.

Comments

1. onko videota tulossa vielä ?

ReplyDelete
    Replies
    1. On tulossa! Nyt on vaan ollu niin kauheesti kaikkea tekemistä loman jälkeen, ettei ole ehtinyt sitä miettiä :)