Exploring Vaasa, two






Tänään oon kirjaimellisesti istunut vaan kotona, juonut teetä ja nukkunut. Hyvä tasapaino verrattuna siihen, että viiemset pari päivää oon ulkoillu ja tutustunut uusiin paikkoihin, joiden lähellä oon koko talven täysin tietämättömänä asunut. Eilen lähdettiin Hennin, Hennan ja Saran kanssa Raippaluodon sillalle ja Unescon maailmanperintökohteelle Merenkurkun saaristoon. Näköalat tolta näkötornilta, jonne kiivettiin oli ihan mahtavat ja niistä teki vielä vähän parempia, että oli jälleen kerran ihan loistava keli!
Nyt alkaa olla kouluhommat fuksina pikkuhiljaa takanapäin (APUA?!) ja enää lähinnä pari tenttiä ja harjotustyötä jäljellä. Koulun loppumisen kunniaksi oon päättänyt saada itseni kipeeksi, koska miksi ei. Olinhan mä kipee myös sillon kun alotin koulun. Noilla edellisten päivien kävelylenkeillä oon myös todennäkösesti hyvin onnistunu edesauttamaan tätä tavotetta. Sen johdosta taidan jatkaa päivän teemalla ja juoda vielä yhden kupin teetä, katsoa yhden jakson frendejä ja mennä nukkumaan. Toivottavasti huomenna herään vähän terveempänä.

ps. Lupaan, että seuraava posatus ei oo täynnä maisemakuvia XD

Comments