Until it's gone




Elena ja Ansku oli viikonloppuna täällä Vaasassa mun luona kylässä. Pääsin ekaa kertaa esittelemään ihan livenä paikkoja, joissa oon viimeset kolme kuukautta huilinut. Kun heidän lähdön aika koitti, hyödynsin autokyydin, otin jalustan mukaan ja lähdin yliopistolle ottamaan pari kuvaa. Ensimmäisessä kuvassa näkyvät rakennukset on kaikki yliopiston rakennuksia. Tykkään vaan niin paljon tosta meiän kampusalueesta!
Oon jossain vaiheessa eilen onnistunut hävittämään mun kuulokkeet ja tänään oon saanu huomata kuinka paljon niitä oikeesti tarviin. You don't know what you've got until it's gone on siis osoittautunu tän päivän motoksi. Oon niin tottunu lukemaan kuulokkeet korvista, että ilman niitä ei meinannu tulla yhtään mitään. Jos ne ei huomenna löydy mun täytyy alkaa ihan tosissaan miettiä uusiin sijottamista. Sen verran jo mietinkin, että vois pyytää joululahjaksi Sennheiser cx 2.00G -kuulokkeet. Ne vaan maksaa sen verran, että pitäis jouluaattoon asti selvitä ilman.

Tästä postauksesta opimme: Arvostakaa kuulokkeitanne, koska jonain päivänä niitä ei välttämättä enää ole.

Hyvää yötä!

Comments