New year, new camera

Tiistaina 30.12.2014 tein päätöksen käyttää osan säästöistä hyvään tarkotukseen ja vihdoin tilata mun suuren rakkauden kohteen eli Canon EOS 70D. Tilasin siis pelkän rungon Superkuvalta ja hintaa sille postikuluineen tuli 903,40€. En ehtiny kertaakaan katsomaan missä mun rakkaani menee, kun sain jo viestin 31.12. että se olis nyt Matkahuollossa haettavissa. Ongelma kuitenkin oli, että seuraavan kerran Matkahuolto oli auki vasta tänään, joten siksi sain sen vasta tänään. Oon erittäin tyytyväinen Superkuvan toimintaan!


Suurimmat näin ensitutustumalta löytyneet plussat tossa kamerassa on Wi-Fi, suurempi ISO-herkkyys valikoima, videokuvauksen automaattitarkennus ja muotoilu. Tän päivän jälkeen kun otin ton mun 600D käteen huomas oikeen erityisesti kuinka paljon parempi 70D on käteen. Tosta on myös jätetty pois automaattiset kuvaustilat, jotka musta oli vähän turha edellisessä mallissa eli 60D:ssä. Wi-Fi ominiasuus on ihan loistava ja voin ton avulla tehdä kaiken saman mitä aikasemmin tein Wi-Fi muistikortilla ja vielä enemmän. Pystyn mm. tarkentamaan ja käyttämään kännykkää kaukolaukasimena Wi-Fi ominaisuuden avulla.



Kerrassaan ihana kapistus! Lisää opin kertoa heti kun opin itekkin sitä tarkemmin tuntemaan.

Comments

  1. Kotiutin saman kameran hieman ennen joulua, ja on ollut huomattavasti parempi omaan entiseen eos550D verrattuna ! :D Loistava ostos

    ReplyDelete
  2. Eii ärsyttää ku kaikki pistää näit tälläsii postauksii! :D mulla on 1100D ja haluun uuden, mut eihän se mun vanhemmille käy (ostan kaiken aina ite) sil mun oma on niitten mielest tarpeeks hyvä vaik se tuntuu jotenki liian kuluneelt jo :D toi on suunnilleen mun unelma kamera!

    ReplyDelete

Post a Comment