My Christmas Wish List

Viime jouluna mulla oli kauhee ongelma, koska en tiennyt yhtään mitä toivoisin joululahjaksi, joten tänä vuonna päätin alottaa valmistautumisen ajoissa. En oo ihan täysin varma millon mä tätä listaa aloin kerätä, mutta melkein heti viime joulun jälkeen. Nyt joulukuun ekan päivän kunniaks ajattelin helpottaa kaikkien mun viime vuotisesta ongelmasta kärsivien elämää ja kertoa mitä mä saisin, jos mulla olis päätäntävalta ja tarpeeksi rahaa.



Kuvat: [1] - [2] - [3] - [4] - [5] - [6] - [7] - [8]

KELLO
Kellosta oon tässä nyt jonkun aikaa haaveillu, mutta en oo saanu aikaseks ostaa edes mitään halvempaa versiota. Unelma olis sellanen ihan kunnon kestävä kapistus ja kultasen värisenä.

PASSIKUORI
Passikuoresta oon haaveillu meiän Barcelonan reissusta lähtien. Se passin oma kansi ei ole mitenkään kummallisen näkönen ja joku just tollanen kuvassa näkyvä VS:n kansi sais sen näyttämään huomattavasti paremmalta.

URBAN DECAY NAKED (BASIC) 2
Toi luomiväri paletti on saanu monesti mun huomion ja olisin kovin innokas lisäämään sen omaan meikkivarastooni.

IPAD/TABLETTI
Mulla Ipad tulis käyttöön varsinkin opiskelussa. Katon koulussa aina kateellisena, kun muilla on tehtävät siististi tabletissa samalla kun ite koitan papereitani saada järjestykseen. Opiskelun lisäksi tabletti olis tosi kätevä esimerkiksi hypärillä, jos joutuu pidempään odottelemaan, koska mä en omaa konetta viitti minnekkään raahata. Tällä hetkellä mun ihastuksen kohteena on Ipad Air.

MATKA
Vuosi ilman matkustelua ei kuulosta mun jutulta, joten joululahjaksi pientä matkarahaa olis aina mukava saada. Ens vuoden matkaa varten toivon, että saan joululahja rahoista lentojen maksuun pientä helpostusta. Lennot kun pitää maksaa ensimmäisenä.

TOMS SHOES
Näistä kengistä haaveilin kesällä säännöllisin väliajoin. Beiget tai kuvassakin näkyvät siniset olis mun valinta.

TERMOSMUKI
Omistan jo valmiiks kaks termosmukia, mutta jostain syystä molemmat niistä vuotaa, joten haluisin uuden. Juon tosi paljon kaakaota niistä ja välillä jos tulee kiire kouluun otan jopa sen oikeeseen käyttöönsä eli mukaan. Bongasin tossa yks päivä Toinen Keksi -kahvilasta ihania termosmukeja ja niistä taidankin tontulle (äidille) vähän vinkata.

KAMERA (CANON EOS 70D)
Siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran kuulon tästä Canonin ihanasta rungosta oon erittäin ahkerasti pitäny huolta, että se ei varmasti ole minnekkään mystisesti kadonnut. Oon myös aina tilanteen tullen valmis hipelöimään kyseistä kapistusta kaupassa ja ehdottomasti haluun vielä joku päivä pitää ihan iki omaa yksilöä kädessä.
ps. Jos teillä on suunnitelmissa kameran osto tai pyytäminen joululahjaksi, mutta ette tiiä mikä olis kannattavin ostos, niin autan mielelläni valinnassa. Laita vaan kommenttia ja kerro vähän käyttötarkotuksesta ja kokemuksesta.

Comments

  1. Noi tomssit kannattaa kyl ehdottomasti hankkia!! Ei ne mitkää kovin kestävät oo mut silti maailman täydellisimmät kesäkengät :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin oon kuullukki! :) ehkä mä vielä joku päivä saan ne!

      Delete

Post a Comment