Few photos from different days

Oon nykyään saanu kauheen rikkonaisesti otettua kuvia eri paikoista, joten ajattelin nyt kerätä vähän niitä uusimpia yhteen postaukseen teidänkin nähtäville. Pari noista on ollu jo instagramissa, joten ne jotka mua sieltä seuraa on saattanut jo nähdä. Ei anneta sen häiritä. Mäki oon vihdoin saanu tän flunssan, jonka kaikki mun kaverit oikeestaan on jo sairastanu. Tällänen sairastelu ei oo kyllä mukavaa puuhaa, eikä voimat oikee riitä muuhun kun just ja just koneella istuskeluun. Huomenna pitäis vielä jaksaa lähteä koulun kanssa Helsinkiinkin.


Se kuuluista Antoloiden mökki. Joku kerta oon tälläsenkin otoksen tarjennut ottaa ja kuva pääty lopulta jopa joulukorttii.


Harvinaisen onnistuneen 10 min kuvaussession lopputulos.



Pieni peli-ilta Liisalla lauantaina. Toi Alias ei tainnu ihan olla mun ja Minnan juttu...


Emmin rippijuhlista sunnuntailta.


Syötiin keskiviikkona ranskan ryhmän kanssa juusto fondueta. Kannatti kyllä jatkaa ranskan opiskelua vaan tän takia :D

Comments