Kuvien koko?




Oon tässä jo vähä pidemmän aikaa suunnitellu uutta ulkoasua, koska tä nykynen mulla on ollu iha liian kauan. En tiä millon saan lopulta tän suunnitelman toteutettua, koska haluun panostaa siihe ihan kunnolla, joten aikaa menee. Mutta siis ajattelin ottaa huomioo vähä teiänki mielipidettä eli mitä ootte mieltä kuvien koosta? Ite en osaa päättää pitäiskö laittaa isommaks vai pitää tää. Tä on vaakakuvissa musta liian pieni, mutta pystykuvissa sopiva. Jote mitä meinaatte?

ps. Oon taas vähä muokkaillu ulkoasuja:

Kuvia klikkaamalla pääsee blogeihin. Eka noista on Ronjan ja Julian ja toinen Saran ja Melinan.

Comments

  1. Mun mielestä vaakakuvatkin on sopivankokoisia, älä suurenna kun on just kiva täl hetkel :)

    ReplyDelete
  2. mun mielestä tää on just hyvä kuvien koko :-)

    ReplyDelete
  3. tän kokoset kuvat on hyviä! (:

    ReplyDelete
  4. kuvat on tosi hyvän kokosia! :)

    ReplyDelete
  5. mun mielestä nyt on just sopivan kokoset noi kuvat (:

    ReplyDelete
  6. pidä tää sama koko :)

    ReplyDelete
  7. pidä tälläsenä, koska jos muutat suuremmaks nii sit ei enää näy kuvat enää kokonaisen ruudulla joka aina häiritseee :( ainahan sivua voi "zoomata" kauemmaks mut emt..

    ReplyDelete
  8. tää on just hyvä koko!:)

    ReplyDelete
  9. mun mielest vois olla pienempiii

    ReplyDelete
  10. Moikka!

    Ajattelin jos osaisit auttaa mua yhessä bloggeria koskevassa pulmassa, koska sulta onnistuu ainakin ulkoasut ja html-koodit loistavasti! Asia koskee luettavia blogeja. Miten pystyn poistumaan lukijoista (en sinun, muiden)? Kun menen paikkaan missä lukijalistasta pystyisi poistumaan, ruutuun tulee vain teksti:

    Pahoittelemme...
    Emme pysty käsittelemään pyyntöä. Yritä uudestaan tai palaa asiaan hetken kuluttua.

    Tiedätkö mitä sille pystyy tekemään? kiitos älyttömästi jos osaat auttaa!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. En seuraa ketään boggerin kautta joten en osaa valitettavasti auttaa :(

      Delete
  11. pystysitsä muokata mun blogin ulkoasuu?(:

    http://natzka.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos asiasta nii sovitaa :) laita mulle sähköpostia ( julia.ehrnrooth@gmail.com ) ni voidaa kattoo mite on :)

      Delete
    2. jep! laitoin sähköpostia :)

      Delete

Post a Comment