devils of my nigtmare

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Se olis sit huomen kouluun.. Ei jotenkaa yhtää kiinnostais. Syysloma meni ihan sairaan nopeeesti!! Olin töissä ma-to ja sit ku pääsin neljält töist ni piti suurinpiirtein olla jo lähössä seuraavaan paikaan. Maanantaina oltii Elsul ja syötiin toooosi hyvää mustikkakukkoo, jonka Elsu oli tehny. Tiistain olin Pepin kans ja keskiviikkon käytii mummin synttäreil. Torstain lähettiinki sitte mökille ja tultiin tänää sieltä pois. Äiti osti mulle sellasen kirjan, jossa selitettiin ainaki 50 eri tavalla kuinka hyvän näkönen mies voi olla. Pieni haaste sellasel joka aikoo tehä siit leffan, koska en usko et se voi löytää just sen näkösen miehen. Mä toivon hartaasti et mun unirytmi ei oo päättäny kiusata mua ja nyt muuttua, koska mun unirytmihän on tällähetkellä sellane et herään siinä seittemän aikaa viimeistää, koska mulla alko työt alkuviikosta aina kaheksalta. Jos mun tuurist on kyse ni tietenki just nyt ku heräsin tänää kymmenelt (olin kyl heränny ekan kerra jo kuudelt ja kuunnellu vähä aikaa musiikkii), ni nyt sit en saa illal unta ja herään tuskasest siin puol kaheksan aikaan.

Katoin noita kuvia ja huomasin, et niist tuli aika pelottavia osast!

Comments

  1. Missä oot töissä :) ?

    ReplyDelete
  2. anonyymi Joensuun Kartanolla puutarhapuolella (:

    ReplyDelete
  3. tuhannet kiitokset, thank you!! :) aika siistejä kuvia nää!

    ReplyDelete

Post a Comment