sennheiser cx 300-ii

Äiti oli käyny vaihtamas mun kuulokkeet, koska niist ei kuulunu toisest ku vaa iha pikkase. Oon joutunu olee täs nyt sit vähä aikaa ilman ja on ollu ihan tuskaa saada unta. Mul on ollu jo pitkää tapan kuunnella musiikkii melkei siihe asti et nukahdan ja koska nyt en oo voinu on ollu iha sairaa vaikee nukahtaa. Ja nyt äiti oli pelastanu mun unet!! ♥ Ne vanhat (samanlaiset) mul ehti olee viime joulukuust eli melkei vuoden ne mul kesti. Siel kaupas oli kuulemma sanottu et Sennheiserit ei kyl yleensä mee rikki. Mun noi kyl meni sillee et ne tippu Mikkelin ABC pihalle ja joku oli ajanu niitte yli. Mut joka tapaukses tykkään iha hirveest ja suosittelen niit iha kaikille! Se on hyvä joululahja toivekki, jos joku on alkanu jo sellasii miettii. Mä ainaki oon keksiny jo kolme hyvää toivet.Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket




Comments

  1. mikä kamera sul mahtaa olla ja onks noi kuulokkeet hintavaT ?

    ReplyDelete
  2. Mä just tykkään täst sun ulkoasusta niin paljo :D Toisaalt, tiiän tunteen, mun tekee koko aja mieli tehä jotai :D

    ReplyDelete
  3. anonyymi: Kamera on Canon EOS 350D ja anttilassa noi kuulokkeet ainaki makso 59.95 (:

    ReplyDelete
  4. miks sun kamera on 350D ? onks se joku vanha vai saaks niitä jostai vielä ? oootko ollu tyytyväinen :) ?

    ReplyDelete
  5. jenny: Mun kamera on 350D koska iskä on joskus sen ostanu äitille eli se on äitin kamera jota se ei vaa oo kauheesti käyttäny :) Mun tietääkseni sitä ei enää saa mistää ja oon ollu siihe iha tarpeeks tyytyväine. Siitä löytyy kaikki perus ominaisuudet ja se on yksinkertane joka on helpottanu mua oppimaa käyttämää sitä ja sitä kautta oikeestaa kaikkii muitaki Canonin kameroita (:

    ReplyDelete
  6. No ootpas todella panostanu noihin kuviin. Hienoi kui mitkä!

    ReplyDelete

Post a Comment