I'm scared to death that I'll never be afraid

Owl City - Alligator sky
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Liisa osti uude kynsilaka ja sen oli pakko päästä kokeilemaa sitä ja sen seurauksena 
mul on nyt yks kynsi sinine...Photobucket
Photobucket
Aah ihanaa ♥♥ Pitkäst aikaa pääsen kirjottamaa tänne kunnol ja kuvie kans. Mul on tapahtunu vähä kaikkee tän tauon aikan, mut en vaa muista enää mitä :D Ainakaa en löydä sitä kameraa mistää, et nyt mul ei oo sit sitä surkeet digikameraakaa :o Oltii tiistain Megazones tukarit ja oppilaskunta. Jos kaikki ei tiiä mikä Megazone on, ni se on sellane pimee paikka jos ammutaa toisii ja toiste tukikohtii laaseraseil. Jokase pitäis kokee se, koska se on jotai iha sairaan hauskaa. Oon aika ylpee ittestäni, koska ekas pelis olin paras ja tokas pelis toisiks paras ja meit oli 17 siel. Meiä joukkoe kans oli paras molemmi kierroksil. Oltii aika ylivoimasii ja meiä joukkoe oli ainut jos ei ollu poikii. 
Joskus ku oon ollu aikasemmi ni oon ollu varmaa joku huonoin tai jotai, mut oon näköjää jotai sillo joskus oppinu. Yksi huono puoli on ainaki se et siihe tarvii aika ison poruka, et se on kivaa ja sellast ei iha jokapäivä kerää. Tai onha siel niit vapait peleiki, mut on paljo kivempi pelaa tuttuje kans. Me oltii siis siel Turun Megazones mut mun mielest se Helsingin oli parempi.
Sielt Megazonest mentii hakee eka loppu porukka ku ne oli kiipeilypalatsis ja sit Skanssii syömää ja vähä shoppailemaa. En oikee löytäny mitää vaik ei mul kyl rahakaa ollu. Aluks mul oli viis euroo ja sit huomasin et mul oliki kymmene euro seteli. No sit en enää löytäny enää sitä viis eurost eli mul oli vaa kymmene euroo ja loppujelopuks löysin sit sen viitosenki, et mul oli 15 euroo. Ostin kaks paitaa 10 eurol, mut toine niits oli pikkuveljel eli ittelleni vaa yhe normi t-paida.
Eile meil oli TET ja olin Kuninkaantein eläinlääkäris lähinnä siivoomas. Saatii kans nähä ultraamist ja muut tälläst siin samal. Siel oli oikeest tosi kivaa. Tänää meil oli ranskan koe ja meni sillee paremmi ku olisin uskonu, koska olin lukenu niihi alkuviikost, enkä sillo just sitä enne sitä koet. Tänää oltii Liisan, Emmin ja Elsun kans Turus ja ostin sielt äitienpäivä lahja ja sellaset tosi ihanat kaprit tai sellaset jännät.
Nyt taidan mennä juomaa teetä, ku on kurkku aikas kipee :s Heipsun ♥ Toivottavast saan taas koht jotai kuvii tai keksin jotai muut postattavaa :)

Comments