Tieto lisää tuskaa ja elämä opettaa

S&M - Rihanna
Viiltoja - Mikael Gabriel
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Must ei ookkaa vähää aikaa kuulunu mitää, koska en oo jaksanu kuvailla, mut eihä sitä pahemmi oo ollu mitää kuvattavaakaa. Tiistain selvittii just ja just musiikin esitelmäst, ku mieän ei tarvinnukkaa esittää sitä viel. (ELSU: Nyt muistat tehä sen ajois sit!) Keskiviikkon mul oli pianotunti, joka seki suju loistavast, ku puolet ajastki meni jonku iha helpo nuoti ettimisee.

Tänää meil oli maantiedon koe, joho oli iha tuskaa lukee, koska se oli maailman tylsint luettavaa. Mut katotaa nyt mite meni sit. Päästii vähä aikasemmi, ku oli valinnaisii vikaks, ni mentii Marian kans pohjoispäätyy ja koitettii arvata yhe luoka edes, jos oli seiskoje tunti, et mitkä kengät on kenenki ja kaikki meiä veikkaukset meni oikei! Tosi se kyl oli mun kummiluokka (ku siis oon tukioppilas), jote vähä tunsin niit. Äiti oli jossai optikol, jote loppuje lopuks mun piti kävellä alku matka kotii, sen jälkee ku olin eka odottanu melkei kolme varttii koulul.

Koulu jälkee käytii kirppiksel ja Honkkaris. MÄ LÖYSIN SIELT HONG KONGIST USB PIUHAN MUN IPODII!!!! Hävitin sen vanha joskus kesälomal ja en oo löytäny mistää uutta muualt, ku apple storest. Oon kärsiny ilma sitä, ku koko aja pitää lainaa muilt. Mut nyt mä löysin sellase. Makso jotai 24 euroo ja siin oli mukal sellaset osat, et sen saa ladattuu tavallisestki pistorasias ja autos. I'm so happy now.

Joo mä tiiän, et mun huone on siistein ikinä.

Comments

  1. hei ihan tosi kiva blogii ! :) rupeen lukijaks :)

    elli-in-wonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lilja: kiitos ♥

    elli: kiitos paljon ♥ (:

    ReplyDelete

Post a Comment