it's like a movie everytime

Soluja Boy Tell'em - Blowing Me Kisses
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Aamul, ku mul oli ylimääräst aikaa, ni päätin kihartaa mun hiukset. Ja se ei menny iha putkee, ku en oo pitkää aikaa tehny mitää suoristusraudan kans. Eka en löytäny lämpösuojaa ja sit joutusin menee lattial tekeemää niit kiharoi, koska äiti oli vallannu vessan. Samal ku koitin säätää näit kiharoi, ni tottakai Rosan täytyy tulla haistelemaa sitä rautaa. Onneks sen nenä ei pahemmi palanu, mut se kiersi mut kyl sopiva etäisyyde pääst. Sit tuli ongelma, ku sen raudan johto oli nii solmus, ettei se riittäny. Mun piti laittaa se rauta sen ihmee suojan pääl, et saisin selvitettyy sen solmun ja yllätysyllätys laitoin varpaani siihe rautaa enkä ainakaa saanu palovammaa. Sen jälkee kaikki meni iha hyvi. Koulus meil oli tt:n tunnil joku pistari ja mä sain 1/5. Se oli aika hämmentävä koska ne kysymykset näytti kauhee itsestääselviltä, mut sit niihi oli iha eri vastaukset. Tos ekas kuvas on mun kynnet (niiku kaikki varmaa huomas), jotka lakkasin eile. En kyl oikee jaksanu keskittyy, ni noi viivat on vähä tollasii, mut who cares. En voi ymmärtää, et tänää on perjantai. Tuntuu iha silt, et olis maanantai, ku oon sopivast ollu tos melkei 2 päviää pois. Mut on ainaki sit kiva huome tajuu, et nyt on viikonloppu.

Comments