Christmas

Tos on jotai kuvii mitä otettii viel tänää (tai siis eile). Kirko jälkee syötii ja syötii. Olin iha täyn. Sit alko se vaihe jota Emil oli jännittäny koko illan, eli lahjojen avaus. Ekaks tietenki lajiteltii lahjat ja sit alettii availemaa niit. Voin myöhemmi kertoo kaikki mitä sain, mut se isoin juttu oli kannettava. Mun EI pitäny saada sellast. Oltii Kristan kans mietitty koko ilta et mitä niis isois laatikois oli, ku niit oli mulle ja Kristal. Sit sielt ilmestys kannettava. Ihastelin siin sit vähä aikaa niit lahjoi ja vein ne mun huoneesee. Ku me saatii Kristan kans ne läppärit ni Emil sai sit BMX eli tollase pyörä. Ehtisin vähä kattomaa tätä konet enne ku lähin seuraavaa kirkkoo. Sain siis tänää kaks riparimerkintää. Tultii sielt joskus varttii vail 12 ja sit oon sen jälkee vaa tutstunu tähä koneesee. En oo oikee tottunu tähä käyttöjärjestelmää, ku meiä vanha kone oli erilaine. Nyt meen nukkumaa, öitä <3

Comments