Joulun 2015 toiveet

Jos olisin rikas, tänä jouluna saisin...


1. Kuulokkeet Sennheiser CX 2.00G
Tästä toiveesta tiedättekin jo vähän taustoja. Hävitin tosiaan mun edelliset kuulokkeet ja nyt olis uusille tarvetta. Oon ollut niin tyytyväinen niihin mun edellisiin Sennheiser CX 3.00II -kuulokkeisiin, että samalla linjalla jatkaminen tuntuu ihan luontevalta. Nyt kuitenkin haluisin päästä kokeilemaan onko mikistä ja johdossa olevista näppäimistä mitään hyötyä, koska niitä mulla ei ole aikasemmin kuulokkeissa ollut.

2. Hajuvesi Yves Saint Laurent Black Opium
Tästä hajuvedestä olen jo jonkun aikaa haaveillut. Tän hetkisistä hajuvesistä mun ihan lemppari on YSL:n Manifesto, mutta Black Opium on kyllä noussut rohkeesti vastustamaan sitä. Jos ette oo vielä päässyt tästä tuoksusta nauttimaan, niin suosittelen ehdottomasti kipittämään lähimpään hajuvesiä myyvään kauppaan ja etsimään tän käsiinne.

3. Nastat lenkkareihin
Täällä Vaasassa tulee autottomana käveltyä ihan tosi paljon ja esim. harkkoihin kävellessä lenkkarit on aina jalassa. Jos niihin saisi nastat, voisin ehkä uskaltaa ihan rehellisesti kävellä, eikä vaan pienessä paniikissa tuijottaa jokaista kohtaa, johon astuu. Nastojen kanssa vois uskaltautua ehkä muutenkin tonne jäiseen maastoon lenkkeilemään.

4. Salibandymaila + laukku
Oon pellanu mun nykyisellä säbämailalla jo ala-asteella koululiikunnassa, joten päivitys on todella tarpeessa. Nyt, kun täällä Vaasassakin säbää jatkan, olis korkea aika ostaa uusi maila. Sen lisäksi haluaisin ison mailalaukun, johon pystyisin laitamaan kaikki kamat, eikä tarvitsis erikseen ottaa reppua harkkoihin lähtiessä.

5. Objektiivi Canon EF 28mm f/1.8
Oon viime aikoina ollu tosi kyllästyn tohon mun 50mm objektiiviin. Jotain muutosta pitäis saada. Oon tullut siihen tulokseen, että Canonin 28mm f/1.8 on juuri se muutos mitä tarviin. Toinen mitä oon miettinyt on Sigman 30mm f/1.4, mutta muutostahan mä hain, joten 28mm kuulostaa tällä hetkellä tilanteeseen sopivammalta.

6. Lautapeli Trivial pursuit
Vaasa on aiheuttanu mulle ja mun Vaasakavereille jonkun ihan toivottoman Quiz taisto buumin, joten mikäs olis sen parempaa kuin Trivial pursuit. Siinähän on periaatteessa ihan sama idea, mutta ehkä vähän sosiaalisempi versio. Muutenkin lautapeli on aina hyvä lahjaidea. Jos ei muuten, niin joulun pyhinä sitä voi sitten pelailla perheen tai sukulaisten kanssa.

7. Laskettelulasit
Tähän loppuun mun joululahjalistan klassikko eli laskettelulasit. Vielä en ole kertaakaan niitä saanut, enkä itse onnistunut ostamaan, mutta joka vuosi mä sitä suunnittelen. Mulla on tällä hetkellä sellaset lasit, jotka vähän hiertää, mutta niillä oon kuitenkin selvinnyt. Päivittäminen ei tekis kyllä pahaa. Laskettelulasit on sellanen toive, mitä ei välttämättä näin nykyään hyvin lumettomassa Suomessa heti tule mieleen, vaan vasta sitten, kun vuoden alussa pääsee laskemaan ja sillonhan se on jo myöhästä.

ps. Jos haluut katsoa lahjaideaoita mun viime vuoden listasta, se löytyy painamalla tästä.

Comments