SEVEN FACTS OF ME

- Kiitä tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen.
- Kirjoita 7 faktaa itsestäsi
- Lahjoita tämä 15 bloggaajalle

Sain haasteen Rosalta, kiitos!


Photobucket
1. Oon maailman huonoin ikinä keksimään faktoja ittestäni. Ja varsinki tää eka on vaikee, joten päätin tehdä tälläsen vähä turhemman tähä
Photobucket
2. Haluisin osata tanssii. Oon kerran jotai breakdancea harrastanu, mut se oli vähä sellast. Aina ku on kattonu jonkun Step Upin tai Honeyn ni tulee sellane fiilis et määäääki, mut ei se vaa oo nii helppoo.
Photobucket
3. Rakastan meiä luokaa ja luokkahenkee. Nyt varsinki ysillä me ollaa opittu tuntemaa paljo enemmä toisiamme, eikä mikää luokan edessä seisomine tunnu lähellekkää nii pahalt ku seiskal. En vaihtais! Nyt on vaa kauhee surullist sit ku peruskoulu loppuu iha just koht.
Photobucket
4. Mulla ei oo mitään tietoo minkä ikäsenä aloin enemmän ottamaan kuvia, koska jossai vaiheessa vaa huomasin et emmä ennen tälläst harrastanu.
Photobucket
5. Oppisin HTML-koodin käytön perusasiat Tallini.fi -sivustolla. Vietin siellä ala-asteella ehkä vähä liikaaki aikaa, mut onneks ni nyt on tällänenki jännä taito hallussa jotenki. Oon tietenki oppinu lisää tässä näitä blogeja muokatessa, mutta joo anyway.
Photobucket
6. Hain yhteishaussa Halikon lukioon. Oon nähny jo kaks unta etten päässy sinne, koska ei ollu tarpeeks hyvä keskiarvo ja nyt mua pelottaa et ne on jotai enne unia. Ei sitä koskaa tiiä mite huonost mul menee tää loppuvuos koulus.
Photobucket
7. En oo ikinä murtanu mitään luuta. Pikkuvarpaassa on ollu joskus hiusmurtuma, mut ei sellasia lasketa.

Hastan Even Lindan Annan Roosan Hennan ja Kristan

Comments

  1. joo, tallinissa mäki kaikki opin :D ja hei, tosta lukiosta ei tosiaan tarvii huolehtia, halikkoon on tänä vuonna hakenu ensisijasesti vaan vähän päälle 60, että ei sulla oo mitään huolta!

    ReplyDelete

Post a Comment