nälkäisellä on kylläinen loppu

Cee Lo - Forget You
Eile illal vähä jumitin tänne koneel, ni aamul olin sit iha väsyny. Vikal tunnil meil oli musiikkii ja saatii tietää meiän numerot tällee etukätee. Mun numero laski kympist kasii, mut uusin sen kokeen ni se saattaa tavallaa nousta, vaik ei se siit todistuksest muutukkaa. Koulu jälkee äiti tuli hakee mut ja Emmin ja mentii Emmil trimmaamaa Rosa. Ja niil oli sellane yks siotuskoira, joka saattaa saada tänä yön pentui. Joskus vähä enne viittä pääsin kotii ja aloin lukee ruotsii, ku meil on huome koe. Puol kaheksalt meil oli harkat ja juostii eka n. 20min lenkki ja sit otettii lyhye matka aikoi. Sen jälkee katoin NCIS Rikostutkijoitte lopun ja nyt oon koneel, mut aattelin, et voisin mennä tänää vähä aikasemmi nukkuu. Paitsi eka luen kaikki uudet postaukset. Tuntuu aika oudolt, et seiska alus just ja just tiesin mikä on blogi ja iso kiitos Liisal ku se selitti niist kokoaja ni mäki oppisi lukee niit. Ja nyt mun on pakko käydä joka päivä kattomas kaikki uudet postaukset ja rakastan lukee niit.

Comments

  1. nyt ku mä oppisin kommentoimaa tänne ni MUISTAKS TON LAULUN :)

    ReplyDelete
  2. mitäää miksä kuuntelet tätä versioo täst kappaleest :D se oikee nimi on cee lo green - fuck you
    -hihihiliisa

    ReplyDelete
  3. liisa: en tiiä otin vaa ekan mikä oli youtubes tai joitai en ees muista mist sain teitää tost kappaleest, mut löysin sen eile vaa mun ipodist :DD

    ReplyDelete

Post a Comment